Muutokset hakemukseen

Joskus käy niin, että elämäntilanteesi ja toiveesi asunnon suhteen muuttuvat hakemuksen jättämisen jälkeen. Muuttuneista tiedoista voi ilmoittaa soittamalla asiakaspalveluumme.

Seuraavia muutoksia ei voi tehdä puhelimitse, vaan ne edellyttävät aina uuden hakemuksen jättämistä:

  • hakemuksen uusiminen
  • henkilöiden lisääminen tai poistaminen hakemukselta
  • asunnottomaksi jääminen hakemuksen jättämisen jälkeen
  • varallisuuden tai tulojen muutos
  • muu merkittävä muutos asuinolosuhteissa, esimerkiksi asunnon irtisanominen, uuden asunnon löytyminen määräaikaisena.

Hakijoiden suuren määrän vuoksi emme valitettavasti pysty vastaanottamaan muutospyyntöjä sähköpostitse tai vastaamaan sähköpostikyselyihin, jotka koskevat asuntohakemuksia.

Asiakaspalvelun yhteystiedot