27.05.2020 16:39

Asiakaskokemuksen mittaaminen uudistuu - kyselyt liikkeellä

Asiakaskokemuksen kehittäminen on yksi strategisista painopistealueistamme. Jotta kehittämistyössä olisi mahdollista onnistua, meidän on tiedettävä miten asiakkaamme kokevat palvelumme, ja miten he viihtyvät asunnoissamme tällä hetkellä. Siksi on tärkeää, että pystymme mittaamaan kokemuksia mahdollisimmam monipuolisesti

Siirryimmekin toukokuussa 2020 reaaliaikaiseen asiakaskokemuksen mittaamiseen, ja kolme erilaista tekstiviesti- ja sähköpostikyselyä on jatkossa käynnissä koko ajan. Mittaamme aikaisemman puhelinpalvelun onnistumisen lisäksi nyt myös uusien, asuvien ja pois muuttaneiden asiakkaidemme asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä.

Jokainen vastaus ja palaute, jonka asiakkailtamme saamme, on tärkeä palanen isossa kokonaisuudessa. Jos siis saat meiltä jonkun noista kyselyistä, niin vastaa ja vaikuta.

Tervetuloa mukaan kehittämään Espoon Asuntoja.

Oikopolut

Aakkoshakemisto