Bild
Nainen istuu tietokoneen äärellä ja hänellä on kuulokemikrofoni.
Nyheter 04/29/2025 - 10:25

Fastighetsförvaltningens telefontjänst betjänar från och med den 2 maj 2025 genom återuppringning

Från och med fredagen den 2 maj 2025 kan disponenten nås genom att lämna en begäran om att bli uppringd. När disponenten får en begäran om återuppringning kan hen sätta sig in i ärendet i förväg, vilket gör servicen i telefonsamtalet smidigare och snabbare.

I fortsättningen kan du nå disponenten för ditt bostadshus genom att ringa vår kundtjänst och lämna ett meddelande om att du vill bli uppringd och ditt önskemål om en tidpunkt när du vill bli uppringd. Vår kundtjänsttelefon betjänar på vardagar klockan 9–12, tfn 09 3544 5000.

I mycket brådskande ärenden kan disponenten nås skyndsamt. I övriga situationer ringer disponenten upp dig senast nästa vardag efter att ha mottagit din begäran.

Hittills har våra disponenter haft en telefontid tre gånger i veckan och man har även kunnat lämna dem begäran om att bli uppringd. Disponenternas telefontjänst kommer att helt gå över till återuppringningsmodellen, eftersom vi fått positiv återkoppling om denna tjänst. När disponenterna har kunnat sätta sig in i hyresgästens ärende i förväg, har de kunnat ge snabb och smidig service på telefon.

Du når disponenten för ditt bostadshus fortsättningsvis även via e-post: asiakaspalvelu@espoonasunnot.fi